tisdag 26 augusti 2008

Vem visste att gympa var roligt?

Dagen började men en riktigt deppig morgon. Har faktist varit det på sistonde men idag är allt mycket bättre. Antagligen p.g.a den otroligt roliga gympa lektionen i eftermiddags. Vi var ute och spelade basket vid Gamla IP och började spela Bump Out. Pensionerad basketspelare som man är så vann man så klart alla de tre gångerna. Bump out är en klassiker. Varje gång jag spelar det ligger jag alltid ner på marken och skrattar så att tårarna sprutar. Etersom gympa var den sista lektionen gick jag hem och duschade och träffade sedan Lidia och Monk ute på stan. Nya jeans ligger på första plats på min vill-ha-listan men dum som Monika är så köpte hon ett par nya jeans. Lila faktist, riktigt fina! Efter det gick jag hem till pappa som hade lagat riktigt god mat. Vad skulle vi ha gjort utan våra föräldrar?

Ikväll bli det sängen för mig tidigt. Ska försöka sova bort min förskylning som jag känner snart kommer bryta ut.

xoxo

Inga kommentarer: