fredag 22 augusti 2008

Älskar fredagar

Äntligen helg! Allting är underbart. Kom precis hem efter att ha slutat skolan vid 12 och sedan träffat min syster hela dagen. Jättemysigt. Snart bara en månad kvar nu innan den lille ploppar ut. Hela hennes mage bubblade till när den rörde på sig där inne, såg väldigt kul ut. Sedan gick jag hem till mamma för att hämta kläder till ikväll och nu är jag hemma hos pappsen. Nu känner jag mig sådär lagom trött men på ett skönt, avkopplande sätt. Snart redo för att festa igen! Veckan har faktist varit jobbig förutom kvällarna som har varit underbart kul. Mitt enda problem just nu är vad jag ska ha på mig ikväll.. Men hur många har inte det problemet? Tack Sis för att du har en sån fin garderob.

Ska ut med Lidia, Monika och Stefan sedan träffar vi nog lite mer folk ute, som tjejerna i klassen <3. Partypeolpe.

Ändå lite sorligt att det är malmö festivalens sistadag men we will get over it!
Ha en kul kväll malmö.
Psssss. Bilden är från förra året.

1 kommentar:

david santos sa...

Really beautiful!!!
Have a nice weekend.